за партньори
Нека подадем ръка на българския бизнес, защото той се нуждае от това. Тази инициатива не е наша, тя е за трудолюбивите хора в България. Всяка компания е добре дошла, за да ги подкрепи. Така заедно ще можем да стартираме инициатива, чрез която всяка година ще подпомагаме български бизнеси да станат по-добри, по-конкурентни и по-видими.
Защо да бъдете наш спонсор?
Защото по-добрият брандинг = по-добър бизнес, а когато помогнем на малкия бизнес, това в дългосрочен план ще се отрази на българската икономика и на всички нас. За да живеем в една по-добра и устроена държава.


- Представяне на спонсорството ни чрез специален пост всоциалните мрежи;
- Позициониране в цялостната рекламна кампания наинициативата (поставяне на лого на всички рекламниматериали като постери, билбордове, постове в социалнитемрежи, уебсайт и пр.);
- Логото ви ще бъде позиционирано отделно с по-голям размерот останалите спонсори на всички рекламни материали;
- Позициониране на логото в сайта на For Better Branding като Генерален спонсор;
- Участие в Newsletter към участниците на различна тематика;
- Участие в брандинг наръчника, чрез позициониране на логотона коричната страница, участие с кейс стъди (реален брандинг/ребрандинг казус от компанията например) и рекламнастраница;
- Участие в блог статия на сайта на For Better Branding;
- Позициониране на логото в сайта на For Better Branding като Генерален спонсор;
- Участие в Newsletter към участниците на различна тематика;
- Участие в брандинг наръчника, чрез позициониране на логотона коричната страница, участие с кейс стъди (реален брандинг/ребрандинг казус от компанията например) и рекламнастраница;
- Участие в блог статия на сайта на For Better Branding;
- Провеждане на Workshop с участниците в кампанията на темапо избор;
- Ще имате възможността да отделите човек от компанията,който да се включи към журито;
- Ще имате възможност да предоставите награди напобедителите в категориите и подкатегориите, както и наголемия победител;
- Ще имате достъп до данните на развитие на всяка една откомпаниите, които бъдат подпомогнати от кампанията;
- Ще имате възможността да отделите човек от компанията,който да се включи към журито;Ще имате възможност да предоставите награди напобедителите в категориите и подкатегориите, както и наголемия победител;Ще имате достъп до данните на развитие на всяка една откомпаниите, които бъдат подпомогнати от кампанията;Ще бъдете позиционирани сред малкия и среден бизнес в
златен спонсор

- Представяне на спонсорството ни чрез специален пост всоциалните мрежи;
- Позициониране в цялостната рекламна кампания наинициативата (поставяне на лого на всички рекламниматериали като постери, билбордове, постове в социалнитемрежи, уебсайт и пр.);
- Позициониране на логото в сайта на For Better Branding;
- Участие в брандинг наръчника, чрез позициониране на логотона коричната страница и рекламна страница;
- Ще имате достъп до данните на развитие на всяка една откомпаниите, които ще бъдат подпомогнати от кампанията;
- Ще бъдете позиционирани сред малкия и среден бизнес в България като компания с грижа и отговорност към тях;
- Ще участвате в блог статия на сайта на For Better Branding натема по избор;
- Провеждане на Workshop с участниците в кампанията на темапо избор;
- Ще имате възможността да отделите човек от компанията,който да се включи към журито;
- Ще имате възможност да предоставите награди напобедителите в категориите и подкатегориите;
сребърен спонсор

- Представяне на спонсорството ни чрез специален пост всоциалните мрежи;
- Позициониране в цялостната рекламна кампания наинициативата (поставяне на лого на всички рекламниматериали като постери, билбордове, постове всоциалните мрежи, уебсайт и пр.);
- Позициониране на логото в сайта на For Better Branding;
- Участие в брандинг наръчника, чрез позициониране налогото на коричната страница;
- Ще имате достъп до данните на развитие на всяка една от компаниите, които бъдат подпомогнати от кампанията;
- Ще бъдете позиционирани сред малкия и среден бизнес в България като компания с грижа и отговорност към тях.
бронзов спонсор
Уъркшопи
Какво представлява Workshop-a?
По време на етапа на подбор на участниците, всеки сребърен и златен спонсор ще има възможността да проведе уъркшоп с участниците на тема, която би помогнала последващото развитие на компанията. Уъркшопите могат да бъдат с продължителност между 1 и 3 часа, като трябва да бъдат интерактивни за участниците и да им се дават задачи, които да практикуват за техния бизнес.
По време на етапа на подбор на участниците, всеки сребърен и златен спонсор ще има възможността да проведе уъркшоп с участниците на тема, която би помогнала последващото развитие на компанията. Уъркшопите могат да бъдат с продължителност между 1 и 3 часа, като трябва да бъдат интерактивни за участниците и да им се дават задачи, които да практикуват за техния бизнес.
